piątek, 18 grudnia 2009

Dzieci

Wieczorem:
- Zawsze będę cię kochać, zawsze zawsze. Nawet jak będę miała 6 lat!
...
- Nawet jak będę miała tyle lat co ty, to będę cię kochać!
- Ale jak będziesz miała tyle lat co ja, to chyba będziesz miała swoje dzieci.
- Nie, ja zawsze będę z wami mieszkać. Nie będę miała swoich dzieci.
- Dlaczego nie będziesz miała dzieci?
- Bo dzieci płaczą i trzeba im pieluszki zmieniać, a ja tego NIE ZNOSZĘ!

No proszę, wyszło szydło z worka... a mnie namawia, żeby jej 'ulodzić blaciszka'! Braciszka tak, a z wnuków nici? ;]


2 Comments:

At 10 stycznia, 2010, Anonymous zuza ziom said...

O. To ciekawy wątek. Felek bardzo sie martwi, ze dorosli nie mieszkaja z rodzicami. On juz mi mówi, że chce z nami mieszkac zawsze. Jestem przerazona! :-)

 
At 13 stycznia, 2010, Blogger Marta said...

hehe. ja też! ale przynajmniej Jaśminka zawsze mi mówi, że jak będzie duża to będzie mi pomagać. zmywać i wszystko ;] więc może nie będzie tak najgorzej ;D

 

Prześlij komentarz

<< Home

wegedzieciak.pl