czwartek, 4 czerwca 2009

Występy



W Jaśminki przedszkolu były wczoraj występy z okazji Dnia Mamy i Taty. Okazało się, że Jaśminka sama mówi wierszyk i ku naszemu ogromnemu zaskoczeniu powiedziała cały bez zająknięcia i bez tremy! Ja miałam łzy w oczach...

Mamo, namalowałam ci obrazek,
zupełnie sama.
Na tym obrazku jesteśmy razem,
Ja twoja córka, ty moja mama.
Twój synek, mój brat podaje ci kwiat.
Jesteś pięknie ubrana, uśmiechnięta i ładna
Rysowałam Cię przecież od rana,
Tylko mi tu nie wyszło, że ty mamo jesteś
bardzo a bardzo kochana!


2 Comments:

At 04 czerwca, 2009, Anonymous Anonimowy said...

uroczy wierszyk. prześlicza córka....ależ ten czas okrutnie szybko ucieka. Jaśminka wyrosła na taką śliczną mądrą dziewczynkę:))) dawno tu nie zaglądałam i muszę przyznać, ze popłakałam się ze śmiechu jak czytałam kilka ostatnich wpisów. boska jest! uściskaj ją mocccccccccno! i masz zaległego maila do mnie, kochana! cmokcmok g:)

 
At 04 czerwca, 2009, Blogger Marta said...

Wiem, pamiętam, naprawdę! :)))
Teraz koniec roku szkolnego i urwanie głowy... Obiecuję napisać niedługo!
Uściski :)))

 

Prześlij komentarz

<< Home

wegedzieciak.pl