czwartek, 10 lipca 2008

Piosenki

W końcu się ugięłam i zamówiłam Jaśmince płytę z piosenkami dla dzieci z serii ‘Mama i ja’. Głównie dlatego, że Jaśminki śpiewanie pozostawiało do tej pory wiele do życzenia, jeśli to w ogóle można było nazwać śpiewaniem. Zakup okazał się hitem i od tamtej pory Jaśminka rzeczywiście zaczęła śpiewać lepiej, chociaż wciąż całkowicie po swojemu.

W piosence jest:
Baś Baś baranku,
Chodź na śniadanko,
Mam tu dla ciebie
Trawę i sianko…
Jaśminki wersja: … mam tu dla ciebie kawałek tjawy i kawałek sianka…
I innym razem: … mam tu dla ciebie tjawę i dziewo i sej i … maśło

W piosence:
Biedny wąż, co na brzuchu pełza wciąż
Jaśminka: biedny wąś, cio na bziuchu PĘDZIA wciąś
Ja: pełza
Jaśminka: nie! PĘDZIA!

W piosence: … gdy karawana…
Jaśminka: … gdy staja mama…


2 Comments:

At 12 lipca, 2008, Blogger Gaga Team said...

dzielni jesteście i godni podziwu. takie płyty są maskarą dla biednych rodzicow. a ze wy jeszcze muzykalnym domem jesteście....brrr. na prawde, respekta. moge do was przywozic felka zeby sobie pospiewał z jasminką? :-)

 
At 14 lipca, 2008, Blogger Marta said...

Jasne ;)
Płyta jest nawet znośna, jak na ten typ muzyki, zwłaszcza z Jasminki wolną twórczością na pierwszym planie :)

 

Prześlij komentarz

<< Home

wegedzieciak.pl