wtorek, 15 maja 2007

Zasypianie

Godzina 21.30, Jaśminka w łóżeczku, ja leżę w swoim łóżku obok, dla towarzystwa. Spać jej się chyba nie za bardzo chce, bo raz po raz siada i pyta: ‘Tata?’. Ja za każdym razem odpowiadam, że tata w pracy, przyjdzie później. Za którymś razem siada i mówi: ‘Tiotia Tasia, Ma’ (czyli Ciocia Kasia, Maja)
Ja: ‘Maja już śpi. Ty też się połóż. Wszystkie dzieci już śpią’
I zaczęła się wyliczanka…
Jaśminka: ‘Ma’
Ja: ‘Tak, Maja śpi’
Jaśminka: ‘Sia’
Ja: ‘Tak, Staś też śpi’
Jaśminka: ‘Fia’
Ja: ‘Felek też śpi’
Skończyła się lista znajomych dzieci, więc…
Jaśminka: ‘Buba’ (pies cioci Pauliny)
Ja oczywiście: ‘Tak, Buba też już śpi, ty też śpij’
Położyła się.


1 Comments:

At 15 maja, 2007, Anonymous Anonimowy said...

Czuje sie wyrozniona:-)) i olsnilo mnie... kiedys, ktos w dedykacji cudownej ksiazki (Maly Ksiaze:-) napisal do mnie: "Tasi..." nie wiedzialam,skad mu sie to wzielo, ta TASIA???teraz wiem! to wszystko od Jasminki ;-) Dziekuje Ci Jasmineczko!!!

 

Prześlij komentarz

<< Home

wegedzieciak.pl